HTML

Aprószemű Motyorka

Friss topikok

  • Pityerke: Szóval izé... Nagyon izé. (2012.12.09. 17:46) Egy falatnyi boldogság
  • Pityerke: Amikor először léptem a tanáriba, meglepett, hogy senkit nem érdekel, ki vagyok. Azután az lepett ... (2012.11.29. 07:15) Búcsúztató
  • Motyorka: No, én sem...De az utazgatásaikat egy cseppet irigylem. (2012.11.22. 05:39) Ida regénye
  • Pityerke: Szép. (2012.11.11. 19:30) A ködben /Nella nebbia
  • Pityerke: Milyen érzékletesen, élményszerűen írsz, Motyorka! Szinte látom az előadást, és irigyellek, hogy o... (2012.11.10. 21:15) Ma esti élmény

Címkék

Várakozás

2012.11.04. 19:35 Motyorka

Na szóval: most lettem készen a takarítás-mosás-vasalás szentháromságával, és kellőképpen elfáradtam. Viszont csili-vili a lakás, jó benne lélegezni, jó benne létezni: otthon lett belőle.  No, és miért is ez a nagy Takarítási Láz? Holnap vendégem érkezik, egyenesen Frankfurtból (persze, nem egyenesen onnan, mert két éjszakát már Szegeden töltött): egy tanárnő, akinek felajánlottam, hogy itt alhat-ehet-ihat-fürödhet-pihenhet a héten.

Most egy csöppet izgulok, mert az egy dolog, hogy a vendéglátás fizikai feltételei (úgy mint: tiszta, vetett ágy, étel-ital a hűtőben, meleg víz a zuhanyozóban, és én, aki mindezt "feltálalja") adottak, de az már másik dolog, hogy nem ártana beszélgetni sem a kedves vendéggel. És most rágom magam azon, hogy mit mondjak, milyen témákkal jöjjek elő, miről is beszélgessünk???? Mert hát az a nagy helyzet, hogy a kommunikáció szempontjából sajnos, eléggé passzív vagyok: szeretem hallgatni, ahogy mások beszélnek, szeretem megfigyelni közben a gesztusokat, a mimikát, a hanglejtést- a szóban ki nem mondott mondatokat-, de bizony beszélni már nem nagyon... Tudok naggggyon kedvesen mosolyogni, rákérdezni az óhajokra-sóhajokra, tisztázni a közérdekű információkat a programmal kapcsolatban satöbbi- de mit lehet kezdeni egy vadidegen emberrel, aki bár -állítólag- nagyon kedves, de mégiscsak idegen.....


Úgyhogy most ezen ölöm rágódom. De nem biztos, hogy sokáig, mert a házitündér szerepkör kellőképpen elfárasztott, és inkább aludni megyek. Holnap ilyenkor már úgyis kiderül minden.

Ui: Ez volt életem első blogbejegyzése, amennyiben olvasható, az azt is jelenti, hogy meg is tudtam osztani....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aproszemumotyorka.blog.hu/api/trackback/id/tr884888072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pityerke 2012.11.05. 11:50:02

Sok sikert kívánok, írj mindenféléről!

Motyorka 2012.11.07. 18:31:47

Kedves Pityerke! Köszönöm a visszajelzést! Folyt. köv.! :-)
süti beállítások módosítása